23.4.12

Mondays..


Udtræksfag. Udtrækningsfag. Hvad hedder det? Jeg ved det ikke helt. Men én ting er sikker. Jeg har trukket mit emne i dansk. "Døden kontra livet". Måske ikke liiiiige det jeg havde gået og håbet på, vil jeg sige. Jeg ved ikke engang hvad det betyder. Sådan noget som en ganske, almindelig filmanalyse, havde da ikke gjort så meget. Men Døden kontra livet? Herre Jesus altså.. Håber lidt at et fodboldstævne senere, og en god OB-AGF kamp, med fodboldpigerne i aften, kan løfte humøret lidt. Jeg krydser alt hvad jeg kan. God mandag til alle!



4 kommentarer:

  1. Har i allerede trukket?? Wow, vi trækker først om like, mega lang tid!

    SvarSlet
  2. Ja! Og vi skal op i skrftlig matematik og dansk i næste uge..

    SvarSlet
  3. Skal jeg også.. Skal alle skoler. ))-:

    SvarSlet
  4. Jeg kan ikke overskue det lige nu. )-:

    SvarSlet