19.5.12

Army jackets?


I kender garanteret de der Army jakker, med camouflageprint? Jeg ved ikke.. Jeg synes efterhånden at der er ret mange der har dem. Ikke at jeg ikke kan lide dem, tværtimod! Men jeg har det sådan lidt, at jeg ikke har lyst til at købe det alle andre har. Så jeg har fundet et par andre "Army jakker", også kaldet Bomber Jackets, og jeg synes de er vildt fede! Jeg har haft kig på den blå i et godt stykke tid. Kan især godt lide udskæringen ved halsen. Den øverste til venstre er ikke en Bomber Jacket, men der er lidt Army over den, og så er den også ret fed! Nu må vi se. Jeg skal snart til København, så det kan jo være at jeg kommer hjem med en ny jakke!

4 kommentarer:

  1. Fed blog! :)
    Kig gerne forbi min. :)

    www.ceciliabonding.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det vil jeg gøre. (-;

      Slet
  2. Sød blog, det er nogle virkelig fede jakker!! :-)
    Kig gerne forbi min blog.

    // annapedersenblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak! Jeg kigger forbi din. :-)

      Slet