4.7.12

Berlin, new in




Åh, sikke en tur! Berlin er jo fantastisk. Virkelig! Jeg ville lige hurtigt vise jer nogle af mine køb, hvis det kunne vække interesse. Jeg skal nok lægge billeder osv. ind fra turen. Bare lidt senere, jeg skal lige komme mig over den 6 timer lange togtur som jeg var ude på, baglæns!


Strik fra Only
Top fra H&M
Top fra Vero Moda

Jeans fra Only

Solbriller med camouflage-print fra Vans



Varmebeskyttende spray (ikke noget af det vilde)  fra den tyske "Matas"

Rouge fra Yves Rocher

Børster fra "Matas"

Eyeliner og Face make up fixer fra Kiko






4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, skat! Håber du har hygget dig og haft en vidunderlig 'halv' sommerferie, haha. Omg ... Sikke nogle fede ting du har fået købt dig, er helt vild med det hele! Især, make-up børsterne og solbrillerne. ♥
    - Mys, Fitore!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja! Det er også favoritterne, sammen med alt det andet!

      Slet
  2. Fin blog du har :-)
    Vil du kigge forbi min?
    http://xoxoniceness.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      - Jeg tager et kig. (-:

      Slet