13.7.12

Let's go to the forrest



Hej babyer! Kende i det der, når man får en spontan idé? Det kan man vidst godt sige, at jeg fik igår ( i samarbejde med min nabo, Sofie). Normalt er jeg lidt skeptisk overfor det der med, at lægge billeder fra en fest eller lign. ud, da det ikke så tit er noget andre, eller internettet behøver at se. (Men jeg vil da ikke snyde jer for dem). En overnatning i en af de nærliggende skove, med asti, øl, og andet godt, kan ikke gå helt galt. Og i selskab med den kære Dagmar, bror-Viggo, og et par af hans venner, gør det hele bare lidt bedre!

Ps: Dagmar og jeg er ret glade for kameraet










Hård type, jajajajaja






2 kommentarer:

  1. skøn blog du har dig! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, du har lyst til at kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg kigger da lige forbi din. (-:

      Slet