22.6.12

Don't cry because it's over, but smile because it happened

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte.. Eller hvor jeg skal slutte, for den sags skyld. På ét fucking år, er min kærlighed til nogle bestemte mennesker, blevet noget helt særligt! Aldrig har jeg følt mig så elsket, som jeg har gjort på GFE. Ikke for at lyde herre sentimental eller noget. Selvfølgelig ved jeg, at jeg også er elsket herhjemme, men det er bare sindsyg svært at forklare. Men gutter, allermest min familie i hus 2, jeg elsker jer, og det ved i godt! (Jeg fornemmer også lidt, at især Nicoline og Tanja læser dette) Det bliver underligt at skulle undvære jeres selskab i min hverdag efter ferien. Love you guys. ♥






1 kommentar:

  1. Self læser vi det!
    Jeg kan heller ikke forstille mig at undvære jer, det bliver så underligt ikke at have jer med i min hverdag. Jeg er helt ked af det bare ved tanken. Jeg elsker jer seriøst! <3

    SvarSlet