27.6.12

// NEW IN //


Hey babies! Min mor var så sød, at købe en ny creme til mig. BB cream Miracle Skin Perfector fra Garnier (bare lige for en god ordens skyld, hæhæ). Jeg har allerede prøvet den, og åh, hvor er den skøn! Den er rigtig lækker på huden, den dufter godt, den jævner godt, den dækker også udmærket, og så er der solfaktor i. Den fungere faktisk lidt som en let foundation, hvilket jeg synes er dejligt her i sommertiden. Jeg kan klart anbefale den!




// Garnier Miracle Skin Perfector, Light/Clair, kan købes i Føtex, Matas etc. 44,95 ,- (halv pris) //





3 kommentarer:

  1. hvor er du heldig at den fungere på dig. Når jeg har den på ligner, jeg en der lige har kastet en spand vand i hovedet på mig selv, den bliver SÅ fedet på min hud, øv :-(
    btw. dejlig blog. er blevet fast !
    Linda // Lindaandreasen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor ærgerligt! Der må være nogle andre du kan prøve. Jeg ved, at min mor har en fra Olay, hvis det er. (-:

      Slet
    2. Og tusind tak forresten!

      Slet