23.6.12

Nails? Bring it on

Hej babyer! Jeg har kastet mig ud i noget af en udfordring. "Franske negle". En udfordring fordi, at jeg aldrig har haft kunstige negle på. Men jeg synes nu det gik ret godt, selvom jeg ikke er yderligere begejstret over kvaliteten af neglene. Jeg synes også at de ser lidt for "kunstige" ud, hvis i ved hvad jeg mener. Men okay, de er fra H&M, og jeg tror jeg har givet en 50'er for dem. Jeg købte dem engang inden jul, og så tænkte jeg, nu skal det ske! 
Så her er resultatet. Pænt, eller ikke, jeg ved det faktisk ikke helt?




4 kommentarer:

  1. Hej! Din blog er virkelig flot, og forresten er de negle rigtig flotte! - Kig gerne forbi min blog, og evt. smid en kommentar nu du er der.
    Jeg er forresten blevet fast på din :-)
    - liveindk-sophie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Org, mange tak! Jeg kigger straks på din. :-)

      Slet
  2. Det ser altså ikke fake ud, haha. Det er faktisk et godt stykke arbejde, du har fået lavet der. Ser super godt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, nå okay. Så er det bare mig, men mange tak!

      Slet